Agregat ENDRESS ESE20YW silnik YANMAR 19.3 kVA
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Agregat ENDRESS ESE20YW 19.3 kVA
W celu uzyskania aktualnej wyceny, dostępności czy opcji agregatu prosimy o kontakt e-mail arkadiusz.k@toolsforsmart.pl lub telefoniczny pod numerem 501-043-014.
Łatwe w obsłudze agregaty prądotwórcze marki ENDRESS oferują doskonałe osiągi i niezawodność połączone z prostotą wykonania.
Możliwość zasilania czułych odbiorników oraz urządzeń z ciężkim startem. Duży zbiornik paliwa i ekonomiczne spalanie pozwalają na długotrwałą pracę bez dotankowania.
Generatory te wyposażone są w wysokiej jakości silniki spalinowe Diesel'a.
W połączeniu z nowoczesnymi prądnicami synchronicznymi i cyfrową regulacją DSR oraz bogatym wyposażeniem seryjnym stanowią one idealne źródło prądu, wszędzie tam, gdzie brakuje zasilania energetycznego lub następują przerwy w jego dostawie.
Cechy agregatu ENDRESS:
- europejska produkcja
- moc maksymalna 19.3 kVA
- czteropolowa prądnica bezszczotkowa z cyfrowym DSR-em
- agregat trójfazowy synchroniczny
- czterocylindrowy, wolnoobrotowy silnik Diesel'a z regulatorem mechanicznym
- konstrukcja typu ramozbiornik
- rozruch manualny
- czas pracy przy pełnym zbiorniku min. 10 godzin
- duże możliwości rozbudowy konfiguracji na życzenie
Wyposażenie agregatu:
Regulator napięcia
Za kontrolę generowanego napięcia odpowiedzialny jest cyfrowy regulator DSR.
Stabilność napięcia wynosi ±1% w stanie ustalonym niezależnie od współczynnika mocy oraz zmiany obrotów w zakresie od -5% do +30% obrotów znamionowych.
Uzwojenia / System wzbudzenia
Stojan alternatora jest nawinięty z poskokiem 2/3. Zapewnia to eliminację krotności trzeciej harmonicznej (3, 9, 15, itd.) napięcia wyjściowego. Uznawane jest to za najlepsze rozwiązanie w celu niezawodnego zasilania odbiorników nieliniowych.
Poskok 2/3 minimalizuje indukowanie się nadmiernych prądów w obwodzie
neutralnym. MAUX - Uzwojenie Dodatkowe MeccAlte jest oddzielnym uzwojeniem w stojanie zasilającym regulator napięcia. Uzwojenie to umożliwia przejęcie 300% obciążenia znamionowego przez 20 sekund. Umożliwia to niezawodny rozruch silników elektrycznych.
Izolacja / Impregnacja
Izolacja jest klasy H. Uzwojenia zostały zaimpregnowane najwyższej jakości żywicą epoksydową.
PODSTAWA WYKONANA ZE SPAWANYCH STALOWYCH PROFILI,
WYPOSAŻONA W:
• Amortyzatory drgań o odpowiedniej wielkości
• Optyczny wskaźnik paliwa
• Zintegrowane nogi podporowe
PLASTIKOWY ZBIORNIK PALIWA WYPOSAŻONY W:
• Odmę (wentylację)
• Wlew
RURKA SPUSTOWA OLEJU:
• Ułatwiony spust oleju
ZABEZPIECZENIA:
• Części ruchome i wirujące zabezpieczone przed przypadkowym kontaktem
SILNIK WYPOSAŻONY W:
• Akumulator rozruchowy
• Płyny (oprócz paliwa)
WYDECH (Standardowy):
• Tłumik przemysłowy
MCP - Ręczny Panel Sterowania
Ręczny panel sterowania na agregacie, wyposażony w analogowe wskaźniki, sterowanie, zabezpieczenia agregatu i gniazda.
WSKAŹNIKI (ANALOGOWE)
• Woltomierz (1 faza)
• Amperomierz (1 faza)
• Licznik motogodzin
WYJŚCIA PANELU
Zabezpieczenia nadprądowe
3P+N+T CEE 400V 32A X 1
STEROWANIE
• Stacyjka (wraz z grzaniem świec żarowych).
• Wyłącznik awaryjny zamontowany na panelu
ZABEZPIECZENIA Z ALARMEM
• Błąd ładowania akumulatora
• Niskie ciśnienie oleju
• Wysoka temperatura silnika
• Zabezpieczenie różnicowo-prądowe
ZABEZPIECZENIA Z WYŁĄCZENIEM
• Błąd ładowania akumulatora
• Niskie ciśnienie oleju
• Wysoka temperatura silnika.
• Wyłącznik: III-biegunowy
• Wyłącznik awaryjny
Agregat prądotwórczy 19.3 kVA
- dane techniczne:
PARAMETRY AGREGATU |
|
Częstotliwość | 50Hz |
Moc nominalna 3~ | 18.3 kVA / 14.6 kW |
Moc maksymalna 3~ | 19.3 kVA / 15.4 kW |
Napięcie | 400 V |
Prąd nominalny 3~ | 26.4 A |
PARAMETRY PRĄDNICY |
|
Model prądnicy | Mecc Alte ECP28-M/4C |
Typ prądnicy | Samowzbudna, synchroniczna, szczotkowa |
Ilość faz | Trzyfazowa |
System kontroli | Samokontrola i stabilizacja napięcia (cyfrowy DSR) |
Wydajność | 86.2 % |
Stopień ochrony | IP23 |
Stabilność napięcia | 1 % |
Ilość biegunów / typ połączeń | 4 / gwiazda |
Krótkotrwała wytrzymałość na przeciążenia | 250 % |
Klasa izolacji uzwojeń | H |
PARAMETRY SILNIKA
|
|
Model silnika | Yanmar 4TNV88-BIPGE |
Typ silnika | Czterocylindrowy rzędowy Diesel |
Układ zasilania silnika | bezpośredni wtrysk |
Klasa emisji | Stage V |
Pojemność | 2.190 L |
Moc PRP (ISO 3046) | 16.8 kW |
Prędkość obrotowa silnika | 1500 obr/min |
Regulator obrotów | Mechaniczny |
Instalacja elektryczna | 12 VDC |
UKŁAD CHŁODZENIA |
|
Rodzaj chłodzenia | Ciecz |
Pojemność układu chłodzenia | 2.7 l |
OLEJ |
|
Smarowanie | Ciśnieniowe |
Rodzaj oleju | SAE15W-40 |
Pojemność zbiornika oleju | 7.4 L |
Czujnik ciśnienia oleju | Tak |
SYSTEM ZAPŁONU |
|
Rozruch | Elektryczny manualny |
PALIWO |
|
Rodzaj paliwa | ON - DIESEL |
Pojemność zbiornika paliwa | 51 L |
Czas pracy na pełnym zbiorniku przy 100% obciążenia | 10 h |
Zużycie paliwa przy 100% obciążenia | 5.1 l/h |
Zużycie paliwa przy 75% obciążenia | 3.8 l/h |
PARAMETRY TECHNICZNE |
|
Struktura | Ramozbiornik |
Wymiary /dł. x szer. x wys./ | 1750x900x1050 mm |
Waga | 440 kg |
KONSERWACJA |
|
Okresy pomiędzy wymianami oleju silnikowego |
pierwsza po 100 mth / następne co 500 mth |
Okresy pomiędzy wymianami płynu chłodniczego |
pierwsza po 1000 mth / następne co 1000 mth |
Wymiana filtra paliwa | pierwsza po 500 mth / następne co 500 mth |
Wymiana filtrów oleju | pierwsza po 100 mth / następne co 500 mth |
Wymiana filtra powietrza | pierwsza po 500 mth / następne co 500 mth |