Agregat PRAMAC GSW80I 82 kVA
Opis
Agregat PRAMAC GSW80I 82 kVA
W celu uzyskania aktualnej wyceny, dostępności czy opcji agregatu prosimy o kontakt e-mail: arkadiusz.k@toolsforsmart.pl lub telefoniczny pod numerem 501-043-014.
Łatwe w obsłudze agregaty prądotwórcze marki PRAMAC oferują doskonałe osiągi i niezawodność połączone z prostotą wykonania.
Możliwość zasilania czułych odbiorników oraz urządzeń z ciężkim startem. Duży zbiornik paliwa i ekonomiczne spalanie pozwalają na długotrwałą pracę bez dotankowania.
Generatory te wyposażone są w wysokiej jakości silniki spalinowe Diesel'a.
W połączeniu z nowoczesnymi prądnicami synchronicznymi i cyfrową regulacją DSR oraz bogatym wyposażeniem seryjnym stanowią one idealne źródło prądu, wszędzie tam, gdzie brakuje zasilania energetycznego lub następują przerwy w jego dostawie.
Cechy agregatu PRAMAC:
- europejska produkcja
- moc maksymalna 82 kVA
- czteropolowa prądnica bezszczotkowa z cyfrowym DSR-em
- agregat trójfazowy synchroniczny
- czterocylindrowy, turbodoładowany, wolnoobrotowy silnik Diesel'a z regulatorem mechanicznym
- zabudowany, wyciszony
- rozruch manualny
- czas pracy przy pełnym zbiorniku min. 12 godzin
- duże możliwości rozbudowy konfiguracji na życzenie
Wyposażenie agregatu:
Regulator napięcia
Za kontrolę generowanego napięcia odpowiedzialny jest cyfrowy regulator DSR.
Stabilność napięcia wynosi ±1% w stanie ustalonym niezależnie od współczynnika mocy oraz zmiany obrotów w zakresie od -5% do +30% obrotów znamionowych.
Uzwojenia / System wzbudzenia
Stojan alternatora jest nawinięty z poskokiem 2/3. Zapewnia to eliminację krotności trzeciej harmonicznej (3, 9, 15, itd.) napięcia wyjściowego. Uznawane jest to za najlepsze rozwiązanie w celu niezawodnego zasilania odbiorników nieliniowych.
Poskok 2/3 minimalizuje indukowanie się nadmiernych prądów w obwodzie
neutralnym. MAUX - Uzwojenie Dodatkowe MeccAlte jest oddzielnym uzwojeniem w stojanie zasilającym regulator napięcia. Uzwojenie to umożliwia przejęcie 300% obciążenia znamionowego przez 20 sekund. Umożliwia to niezawodny rozruch silników elektrycznych.
Izolacja / Impregnacja
Izolacja jest klasy H. Uzwojenia zostały zaimpregnowane najwyższej jakości żywicą epoksydową.
PODSTAWA WYKONANA ZE SPAWANYCH STALOWYCH PROFILI,
WYPOSAŻONA W:
• Amortyzatory drgań o odpowiedniej wielkości
• Spawane nogi podporowe
PLASTIKOWY ZBIORNIK PALIWA WYPOSAŻONY W:
• Odmę (wentylację)
• Wlew
• Czujnik poziomu paliwa
RURKA SPUSTOWA OLEJU:
• Ułatwiony spust oleju
SILNIK WYPOSAŻONY W:
• Akumulator rozruchowy
• Płyny (oprócz paliwa)
OBUDOWA:
• Wyciszona obudowa wykonana z modułowych ocynkowanych stalowych paneli w celu ochrony przed korozją oraz agresywnymi warunkami. Odpowiedni montaż oraz uszczelnienie zapewniają pełną ochronę przed warunkami atmosferycznymi.
• Łatwy dostęp w celu okresowej obsługi dzięki: szerokim bocznym drzwiom mocowanym na zawiasach ze stali nierdzewnej z plastikową klamką ; zdejmowanym panelom.
• Zamykane drzwi zabezpieczające panel sterowania z oknem.
• Boczna czerpnia powietrza odpowiednio zabezpieczona i wyciszona. Górna zabezpieczona wyrzutnia powietrza.
• Pojedynczy centralny uchwyt transportowy na dachu z możliwością odłączenia.
WYCISZENIE:
• Obudowa wyciszona
• Wydajny tłumik umieszczony wewnątrz obudowy
MCP - Ręczny Panel Sterowania
Ręczny panel sterowania na agregacie, wyposażony w analogowe wskaźniki, sterowanie, zabezpieczenia agregatu, zabezpieczony zamykanymi drzwiami.
WSKAŹNIKI (ANALOGOWE)
• Woltomierz (1 faza)
• Amperomierz (1 faza)
• Licznik motogodzin
STEROWANIE
• Stacyjka (wraz z grzaniem świec żarowych).
• Wyłącznik awaryjny zamontowany na obudowie
ZABEZPIECZENIA Z ALARMEM
• Niski poziom paliwa
• Błąd ładowania akumulatora
• Niskie ciśnienie oleju
• Wysoka temperatura silnika
• Zabezpieczenie różnicowo-prądowe
ZABEZPIECZENIA Z WYŁĄCZENIEM
• Niski poziom paliwa
• Błąd ładowania akumulatora
• Niskie ciśnienie oleju
• Wysoka temperatura silnika.
• Wyłącznik główny: III-biegunowy
• Wyłącznik awaryjny
INNE
• Panel sterowania zabezpieczony zamykanymi drzwiami
WYJŚCIA PANELU MCP
Kable mocy podłączone do wyłącznika głównego.
SKB - Zestaw gniazd - wyposażenie opcjonalne.
ETB - Miedziana listwa odbioru mocy - wyposażenie opcjonalne.
Agregat prądotwórczy 82 kVA
- dane techniczne:
PARAMETRY AGREGATU |
|
Częstotliwość | 50Hz |
Moc nominalna 3~ | 74.7 kVA / 59.7 kW |
Moc maksymalna 3~ | 82 kVA / 65.7 kW |
Napięcie | 400 V |
Prąd nominalny 3~ | 108 A |
PARAMETRY PRĄDNICY |
|
Model prądnicy | Mecc Alte ECP 32-3L/4B |
Typ prądnicy | Samowzbudna, synchroniczna, bezszczotkowa |
Ilość faz | Trzyfazowa |
System kontroli | Samokontrola i stabilizacja napięcia (cyfrowy DSR) |
Wydajność | 90.7 % |
Stopień ochrony | IP23 |
Stabilność napięcia | 1 % |
Ilość biegunów / typ połączeń | 4 / gwiazda |
Krótkotrwała wytrzymałość na przeciążenia | 300 % |
Klasa izolacji uzwojeń | H |
PARAMETRY SILNIKA
|
|
Model silnika | FPT IVECO NEF45SM2A |
Typ silnika | Czterocylindrowy rzędowy turbodoładowany Diesel |
Układ zasilania silnika | Turbodoładowany |
Klasa emisji | Stage II |
Pojemność | 4.5 L |
Moc PRP (ISO 3046) | 67.4 kW |
Prędkość obrotowa silnika | 1500 obr/min |
Regulator obrotów | Mechaniczny |
Instalacja elektryczna | 12 VDC |
POZIOM HAŁASU |
|
Gwarantowany poziom hałasu (LWA) | 94 dBA |
Poziom ciśnienia akustycznego z 7 m | 65 dB(A) |
UKŁAD CHŁODZENIA |
|
Rodzaj chłodzenia | Ciecz |
Pojemność układu chłodzenia | 18.5 l |
OLEJ |
|
Smarowanie | Ciśnieniowe |
Rodzaj oleju | SAE15W-40 |
Pojemność zbiornika oleju | 12.8 L |
Czujnik ciśnienia oleju | Tak |
SYSTEM ZAPŁONU |
|
Rozruch | Elektryczny manualny |
PALIWO |
|
Rodzaj paliwa | ON - DIESEL |
Pojemność zbiornika paliwa | 209 L |
Czas pracy na pełnym zbiorniku przy 100% obciążenia | 12.1 h |
Zużycie paliwa przy 100% obciążenia | 17.18 l/h |
Zużycie paliwa przy 75% obciążenia | 12.8 l/h |
PARAMETRY TECHNICZNE |
|
Struktura | Zabudowany, wyciszony |
Wymiary /dł. x szer. x wys./ | 2400x1000x1530 mm |
Waga | 1423 kg |