









Agregat prądotwórczy stacjonarny wyciszony PRAMAC GSW22P ACP silnik PERKINS prądnica PRAMAC 22 kVA

Opis
Agregat prądotwórczy stacjonarny wyciszony PRAMAC GSW22P 22 kVA.
Łatwe w obsłudze agregaty prądotwórcze marki PRAMAC oferują doskonałe osiągi i niezawodność połączone z prostotą wykonania.
Możliwość zasilania czułych odbiorników oraz urządzeń z ciężkim startem. Duży zbiornik paliwa i ekonomiczne spalanie pozwalają na długotrwałą pracę bez dotankowania.
Generatory te wyposażone są w wysokiej jakości silniki spalinowe Diesel'a.
W połączeniu z nowoczesnymi prądnicami synchronicznymi i cyfrową regulacją DSR oraz bogatym wyposażeniem seryjnym stanowią one idealne źródło prądu, wszędzie tam, gdzie brakuje zasilania energetycznego lub następują przerwy w jego dostawie.
Cechy agregatu PRAMAC:
- moc maksymalna 22 kVA
- czteropolowa prądnica bezszczotkowa z cyfrowym DSR-em
- agregat trójfazowy synchroniczny
- czterocylindrowy, wolnoobrotowy silnik Diesel'a z regulatorem mechanicznym
- zabudowany, wyciszony
- rozruch manualny lub automatyczny ATS / SZR (opcja)
- podgrzew silnika
- czas pracy przy pełnym zbiorniku min. 12 godzin
- duże możliwości rozbudowy konfiguracji na życzenie
*Na zdjęciach identyczny konstrukcyjnie model GSW45.
Wyposażenie agregatu:
Regulator napięcia
Za kontrolę generowanego napięcia odpowiedzialny jest cyfrowy regulator DSR.
Stabilność napięcia wynosi ±1% w stanie ustalonym niezależnie od współczynnika mocy oraz zmiany obrotów w zakresie od -5% do +30% obrotów znamionowych.
Uzwojenia / System wzbudzenia
Stojan alternatora jest nawinięty z poskokiem 2/3. Zapewnia to eliminację krotności trzeciej harmonicznej (3, 9, 15, itd.) napięcia wyjściowego. Uznawane jest to za najlepsze rozwiązanie w celu niezawodnego zasilania odbiorników nieliniowych.
Poskok 2/3 minimalizuje indukowanie się nadmiernych prądów w obwodzie
neutralnym. MAUX - Uzwojenie Dodatkowe MeccAlte jest oddzielnym uzwojeniem w stojanie zasilającym regulator napięcia. Uzwojenie to umożliwia przejęcie 300% obciążenia znamionowego przez 20 sekund. Umożliwia to niezawodny rozruch silników elektrycznych.
Izolacja / Impregnacja
Izolacja jest klasy H. Uzwojenia zostały zaimpregnowane najwyższej jakości żywicą epoksydową.
PODSTAWA WYKONANA ZE SPAWANYCH STALOWYCH PROFILI,
WYPOSAŻONA W:
• Amortyzatory drgań o odpowiedniej wielkości
• Spawane nogi podporowe
PLASTIKOWY ZBIORNIK PALIWA WYPOSAŻONY W:
• Odmę (wentylację)
• Wlew
• Czujnik poziomu paliwa
RURKA SPUSTOWA OLEJU:
• Ułatwiony spust oleju
SILNIK WYPOSAŻONY W:
• Akumulator rozruchowy
• Podgrzew silnika
• Płyny (oprócz paliwa)
OBUDOWA:
• Wyciszona obudowa wykonana z modułowych ocynkowanych stalowych paneli w celu ochrony przed korozją oraz agresywnymi warunkami. Odpowiedni montaż oraz uszczelnienie zapewniają pełną ochronę przed warunkami atmosferycznymi.
• Łatwy dostęp w celu okresowej obsługi dzięki: szerokim bocznym drzwiom mocowanym na zawiasach ze stali nierdzewnej z plastikową klamką od wewnątrz wyłożonymi perforowaną ocynkowaną blachą; zdejmowanym panelom.
• Zamykane drzwi zabezpieczające panel sterowania z oknem.
• Boczna czerpnia powietrza odpowiednio zabezpieczona i wyciszona. Górna zabezpieczona wyrzutnia powietrza.
• Pojedynczy centralny uchwyt transportowy na dachu z możliwością odłączenia.
WYCISZENIE:
• Obudowa wyciszona
• Wydajny tłumik umieszczony wewnątrz obudowy
ACP - Automatyczny Panel Sterowania
Automatyczny panel sterowania na agregacie, wyposażony w cyfrowy sterownik dla monitorowania, sterowania i zabezpieczenia agregatu, zabezpieczony zamykanymi drzwiami.
WSKAZANIA
• Napięcie agregatu (3 fazy).
• Napięcie sieci.
• Częstotliwość agregatu.
• Prąd agregatu (3 fazy).
• Napięcie akumulatora.
• Moc (kVA - kW - kVAr).
• Współczynnik mocy Cos φ.
• Licznik motogodzin.
• Obroty silnika r.p.m.
• Poziom paliwa (%).
• Temperatura silnika (w zależności od modelu)
STEROWANIE I INNE
• Cztery tryby pracy: OFF - Ręczny start - Automatyczny start - Automatyczny test.
• Przyciski wymuszenia zasilania z agregatu lub z sieci.
• Przyciski: start/stop, reset błędu, góra/dół/strona/wybór.
• Wyłącznik awaryjny.
• Możliwość zdalnego startu.
• Alarm dźwiękowy.
• Port komunikacyjny RS232.
• Wyłącznik zasilania DC.
• Automatyczny prostownik akumulatora.
• Możliwość ustawienia HASŁA bezpieczeństwa.
ZABEZPIECZENIA Z ALARMEM
• Zabezpieczenia silnika: niski poziom paliwa, niskie ciśnienie oleju, wysoka temperatura sinika.
• Zabezpieczenia agregatu: niskie/wysokie napięcie, przeciążenie, niska/wysoka częstotliwość, nieudany rozruch, niskie/wysokie napięcie akumulatora, awaria prostownika akumulatora.
ZABEZPIECZENIA Z WYŁĄCZENIEM
• Zabezpieczenia silnika: niski poziom paliwa, niskie ciśnienie oleju, wysoka temperatura sinika.
• Zabezpieczenia agregatu: niskie/wysokie napięcie, przeciążenie, niskie/wysokie napięcie akumulatora.
• Wyłącznik: III-biegunowy.
• Przekroczony prąd doziemny (poprzez AC03).
INNE ZABEZPIECZENIA
• Wyłącznik awaryjny.
• Panel zabezpieczony zamykanymi drzwiami.
WYJŚCIA PANELU ACP
3P+N+T 400V 32A X 1
Agregat prądotwórczy 22 kVA
- dane techniczne:
PARAMETRY AGREGATU |
|
Częstotliwość | 50Hz |
Moc nominalna 3~ | 20 kVA / 16 kW |
Moc maksymalna 3~ | 22 kVA / 17.6 kW |
Napięcie | 400 V |
Prąd nominalny 3~ | 29 A |
PARAMETRY PRĄDNICY |
|
Model prądnicy | PRAMAC PB18ES/4 |
Typ prądnicy | Samowzbudna, synchroniczna, bezszczotkowa |
Ilość faz | Trzyfazowa |
System kontroli | Samokontrola i stabilizacja napięcia (cyfrowy DSR) |
Wydajność | 85.6 % |
Stopień ochrony | IP22 |
Stabilność napięcia | 1 % |
Ilość biegunów / typ połączeń | 4 / gwiazda |
Krótkotrwała wytrzymałość na przeciążenia | 300 % |
Klasa izolacji uzwojeń | H |
PARAMETRY SILNIKA
|
|
Model silnika | PERKINS 404A-22G1 |
Typ silnika | Czterocylindrowy rzędowy turbodoładowany Diesel |
Układ zasilania silnika | bezpośredni wtrysk |
Klasa emisji | - |
Pojemność | 2.22 L |
Moc PRP (ISO 3046) | 18.7 kW |
Prędkość obrotowa silnika | 1500 obr/min |
Regulator obrotów | Mechaniczny |
Instalacja elektryczna | 12 VDC |
POZIOM HAŁASU |
|
Gwarantowany poziom hałasu (LWA) | 95 dBA |
Poziom ciśnienia akustycznego z 7 m | 66 dB(A) |
UKŁAD CHŁODZENIA |
|
Rodzaj chłodzenia | Ciecz |
Pojemność układu chłodzenia | 7 l |
OLEJ |
|
Smarowanie | Ciśnieniowe |
Rodzaj oleju | SAE15W-40 |
Pojemność zbiornika oleju | 10.6 L |
Czujnik ciśnienia oleju | Tak |
SYSTEM ZAPŁONU |
|
Rozruch | Manualny lub automatyczny ATS / SZR (opcja) |
PALIWO |
|
Rodzaj paliwa | ON - DIESEL |
Pojemność zbiornika paliwa | 68 L |
Czas pracy na pełnym zbiorniku przy 100% obciążenia | 12.88 h |
Zużycie paliwa przy 100% obciążenia | 5.28 l/h |
Zużycie paliwa przy 75% obciążenia | 3.92 l/h |
PARAMETRY TECHNICZNE |
|
Struktura | Zabudowany, wyciszony |
Wymiary /dł. x szer. x wys./ | 1800x850x1265 mm |
Waga | 730 kg |
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Generowany prąd | trójfazowy 400V |
Rodzaj zasilania | spalinowe diesel ON |
Typ prądnicy | prądnica synchroniczna z AVR |
Rodzaj zastosowania | profesjonalne |
Rodzaj rozruchu | automatyczny (ATS / SZR) + manualny |
Struktura | zabudowany i wyciszony |